Případové studie

Globálně nejúspěšnější střediska péče o zrak se na přední místo v oboru dostávají kombinací vynikající péče o klienty, efektivního řízení činnosti a inovativních marketingových kroků.

Společnost CooperVision neustále hledá optometrické praxe, které při budování podniku uplatňují obzvláště promyšlený přístup.

V následujících článcích jsme požádali oční specialisty udávající tempo ve svém oboru, aby se o své zkušenosti podělili s kolegy. Z vy z nich teď můžete čerpat a aplikovat je ve svých vlastních praxích.

cs-high-tech-specialization

Technologicky náročná specializace: Budování silné klientské základny s využitím expertízy

Přečtěte si více

 

cs-exceptional-customer-service-small

Nad rámec povinností: Vynikající zákaznické služby jako vaše značka

Přečtěte si více

cs-patient-centric-care

Nezávislé praxe - proč má péče zaměřená na klienty takovou moc?

Přečtěte si více