Zajímavosti
ourchildrensvision140x105

Dar společnosti CooperVision z prodejů kontaktních čoček MiSight pro nadaci "Our Children's Vision" by se měl do konce roku 2020 vyšplhat až na částku 500 000 dolarů

 

V souvislosti s narůstajícím počtem osob s myopií, o níž se předpokládá, že do roku 2050 postihne téměř pět miliard osob, se stává stále důležitějším, aby se ve společném boji s touto epidemií spojily síly. Společnost CooperVision podpořila kampaň "Our Children’s Vision" (pozn. překl.: Zrak našich dětí) v posledních dvou letech tím, že věnovala organizaci určité procento zisku z prodeje kontaktních čoček MiSight 1 day a tento svůj závazek prodloužila i na tento rok. Společnost CooperVision oznámila, že díky této pokračující podpoře očekává, že by tak mohla na kampaň "Our Children's Vision" přispět do konce roku 2020 až 500 000 USD ze svých globálních prodejů kontaktních čoček MiSight.

"Jsme přesvědčeni, že pevná partnerství nás mohou posunout dále než individuální snažení," řekla Yvette Waddell, výkonná ředitelka nadace "the Brien Holden Vision Institute" (pozn. překl.: australská nezisková nevládní organizace s mezinárodním přesahem zaměřená na péči o oči a zrak), zakladatelka a manažerka kampaně "Our Children’s Vision". "Podpora, kterou nám poskytuje společnost CooperVision, nám pomáhá zahrnout do kampaně více dětí a poskytnout jim rozsáhlejší přístup ke službám týkajícím se zdraví očí v oblastech s nedostatečnou dostupností a rovněž nám pomáhá lépe prosazovat zájmy této zranitelné demografické skupiny tak, aby se zdravé oči a zrak dětí staly nedílnou součástí jak národní, tak vzdělávací politiky."
Nadace "Our Children's Vision" je dnes obrovskou celosvětovou sítí partnerů, kteří se věnují zdraví očí u dětí. Jejím cílem je propojit jednotlivce, vlády, rozvojové agentury a veřejný i soukromý sektor tak, aby její pomoc byla dostupná pro 50 milionů dětí po celém světě do roku 2020.

"Oční vady jsou na seznamu zdravotních priorit přehlíženou položkou, dobrý zrak je však pro děti nezbytný pro úspěšné studium ve škole, bezpečné hraní a sportování i navazování vztahů s rodinou a přáteli," uvedl Dr. Juan Carlos Aragón, prezident divize Specialty Eye Care (pozn. překl.: specializovaná péče o oči) ze společnosti Coopervision. "Progrese myopie a nárůst jejího výskytu v populaci je epidemií, která bude ohrožovat ekonomickou produktivitu a bude mít sociální dopad. To je důvod, proč s takovým nasazením pracujeme na nalezení nejlepších cest, jak pomoci zvládnout rychlý postup této oční vady u dětí, abychom jim pomohli vidět ostře, snížili riziko potenciálních očních onemocnění souvisejících s vysokým stupněm myopie a umožnili jim plně si užívat život."


Inovativní produkt společnosti Coopervision, kontaktní čočky MiSight 1 day, jsou první jednodenní měkké kontaktní čočky na světě, u nichž je prokázáno, že výrazně zpomalují progresi myopie u dětí. Přelomová globální, dvojitě slepá, prospektivní, randomizovaná multicentrická klinická studie ukázala významný vliv způsobu používání kontaktních čoček pro zpomalení progrese myopie u dětí.


Během doby spolupráce se díky podpoře společnosti Coopervision podařilo nadaci "Our Children’s Vision" zpřístupnit milionům dětí péči o zdraví očí a rozdat miliony dioptrických brýlí všem, kteří je potřebovali.


 

Další blog